Termín ve dnech 20.9.,  21.9., 22.9., 23.9. 2018    (čtvrtek, pátek, sobota, neděle)

hotel Arkáda, Bučovice
Kurzy se budou konat v prostorách malého salonku Motelu Arkáda, na náměstí, a tedy bude opravdu dobré se zaregistrovat a trošičku ctít termíny a časy. MAXIMUM ÚČASTNÍKŮ JE 45 !!! KURZ JE VŽDY JEDNODENNÍ a po všechny dny je stejný program.

Registrace přijímáme na emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., uveďte u Vaše telefonní číslo, a pro aktuální stav volných míst sledujte web www.vcelarstvisedlacek.cz. Obsazenost kurzu můžete sledovat v sekci "AKCE".
Sraz a prezenatce bude od 8,00 hod a začátek v 8,15 hod. Kdo přijede zdaleka - může využít noclehu na Motelu Arkáda a obdrží na něj slevu 15 % jako účastník kurzu - při rezervaci uvádějte "heslo" : Včelařské kurzy. Tel. recepce: 517 383 470, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Doporučujeme si vzít včelařský klobouk.

Za KURZY si dovolím vybírat 300 korunový příspěvek na nájem salonku, techniku, zúřadování a pomocný personál... Čísla chovatele si NEBERTE! žádnou dotaci neobdržím a podpisové akce budete ušetřeni.
Občerstvení a stravování si pak uhradíte sami dle svých potřeb a svého pohodlí. Po obědě se sejdeme v dohodnutý čas na prodejně (cca 300 metrů od Motelu Arkáda) a poté přesuneme ke včelstvům na zahradě, kde se uskuteční praktická část a ukázky. Klobouky s sebou !!! Dle potřeby se poté vrátíme na Motel a nebo budeme aktuálně diskutovat v prostorách firmy.

Probereme:
- základní metodiky kombinovaného včelaření
- jejich celoroční průběh
- přednosti a nevýhody kombinovaného včelaření (drtivě převažují výhody)
- podrobný celoroční průběh prací v METODICE OPTIMALIZOVANÉHO PLODIŠTĚ
- VARROÁZA
- způsoby rozmnožování, fyziologie
- metodiky boje s varroázou jak konvenční tak měkkou chemií
- a zejména způsoby zootechnické - přemetání na mezistěny, trubčí plod, KLÍCKOVÁNÍ MATEK ..